5 Ekim 2013 Cumartesi

MODA MAKE UP SET


  • Selam arkadaşlar bugün sizlere  moda make up setten bahsedicem.
  • Sizinde böyle beğendiğiniz uygun fiyatlı ve kullanışlı setleri paylaşırsanız sevinirim :)


  • 12 far – 1 pudra   - 2 allık – 2 ruj  dudak parlatıcısı  3 mini makyaj fırçası ve 1 aynası bulunuyor.
  • Farların pigmentasyonları iyi ve kullanışlı renklerden mevcut içlerinde hafif ışıltılar bulunuyor ama çok rahatsız edici değil.
  • Ruj ve dudak parlatıcısı hiç kalıcı değil gün içinde birkaç kare tazelemek gerekiyor
  • Allıkları ise başarılı buldum  pudrasını pek kullanışlı bulmadım.
  • Minik bir set olduğundan çantama atıp çıkabiliyorum gün içinde makyajınızı tazelemek için gayet başarılı. Fiyatı 15 tl Ben buycosmo dan aldım .



Başka bir yazıda görüşmek üzere JJJ

3 yorum:

  1. Çok çok benzeri hatta birebiri Clarie'ste vardı teyzeme almıştım.:)
    Renkleri hoş gerçekten.

    YanıtlaSil