25 Ocak 2014 Cumartesi

Maybelline Color Tattoo PİNK GOLD

Selam arkadaşlar bugün çok beğendiğim krem fardan bahsedim :)
Tabikide bu far maybelline color tattoo 



Benim rengim 65 Pink gold
Çok beğendimm daha çok yazın kullandım 
Eyeliner çekmeden bu farı sürdüm ve sonrada eyeliner sürüdüm çok hoş duruyor
Bu ürün baz olarak da kullanılabilinir 
Kullandığım zaman arkadaşlarım tarafından da beğenilen bir ürün şimdide diğer serilerini alıcamm



Şiddetle tavsiye edilir sür evden çık ürün :)
Benim yazım bu kadardı okuduğunuz için teşekkürler 
Siz color tattolardan hangisini yada hangilerini beğendiniz ?

8 yorum:

  1. Aaaa benim hic Color Tattoo'um yok yazık banaa :) Bu rengi bende cok begeniyorum ama suremeyekmişim gibi geliyor. Gerci Jane Iredale'ın bu renk likit farını aldım ama bakalım. Guzel gunlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Bir türlü bulamadığım bir ürün :( Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Bu rengi yok bende ama diğer renkleri var severek kullanıyorum bende gece makyajımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bütün renklerini almak istiyorummm bu rengide almalısın :)

      Sil
  4. sür evden çık yorumuna katılıyorum bir ürün ancak bu kadar pratik olabilir on and on bronze olanını şiddetle tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bronze aldım bilee :) yakında yazı gelecekk :)

      Sil