9 Mayıs 2014 Cuma

P2 Sand Style Polish 110 CLASSY OJESİ

                                                          SELAMLAR
     P2  Alman markası . Almanya'dan gelenleri sizlere paylaşmıştım Gelir gelmez hemen bir ojesini denedim :)
    
    RENGİ 110 CLASSY 
    Dokulu bir oje 
    Rengi ışıltılı gibi duruyor ama o kadar ışıltılı değil ojeyi sürünce matlaştı 
   Güneş ışığında ışıltısı belli oluyor 
    Çok hızlı kurudu 
    Tek kat uyguladım ve rengini verdi ama 2 katta süper etki 
    Ojenin içinde bir çok renk var Ben galaksiye benzetiyorum 
            
    
  

  

                      Okuduğunuz için teşekkürler
Siz daha önce P2 ojesi kullandınız mı ???
                            Instagram benin takip edebilirsiniz

2 yorum:

  1. koyu gri gibi duruyorr ama dediğin doğru galaksi gibi çokk güzelmiş nerden bulabilirm canım ben bu ojeyi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. p2 markası almanyada var eğer tanıdığın varsa kesinlikle iste :)

      Sil