31 Temmuz 2014 Perşembe

Avon Dancefloor Diva Rimel

Selamlar
Bayram geldi geçti bile . Eskiden bayram gelince bir heyecan olurdu . Yeni giysiler akraba ziyaretleri çok heyecanlanırdım . Ama şimdi artık o heyecan yok sanki sıradan bir günmüş gibi . Tatil ile aynı tadı alıyoruz
Büyüklerimiz boşuna demiyormuş nerede o eski bayramlar diye...

Gelelim konumuza avonun dancefloor diva rimeli
Katalogda var mı bilmiyorum bana halam denemem için verdi




7 ml bir ürün çabuk bitebilir
Fırça kısmı plastik sağa sola kıvrılabiliyor
Alt kirpiklere uygulamada bu tarz fırçalar iyi oluyor
Kirpiklerde uzunluk veriyor ama dolgunluk vermiyor .
Dökülme yapıyor .
Kirpiklerimde hoş durmadı . Beğenmedim Tekrar almam . Çünkü avonun daha güzel rimelleri var






Bana ulaşabileceğiniz yerler

YOUTUBE
INSTAGRAM
FACEBOOK

5 yorum:

  1. sera q vende aqui no Brasil? Lindo www.closetbe.com

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazi olmus, ellerine saglik. Bloguma beklerim :)
    http://eylemdelacroix.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı ilk tur dahilinde düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkür ederiz.


    Saygılarımızla,
    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707


    YanıtlaSil
  4. merhabalar.. ben de kullandım bu rimelden. Sizinle aynı fikirdeyim :)

    Blog keşif etkinliğinden buldum sizi :) ben de beklerim..

    http://ebrununatolyesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil