18 Temmuz 2014 Cuma

Ne Giydim 3

Selamlar
Bir ne giydim ile karşınızdayım :)
Off sıcaklar iyice bastırdı dışarı çıksak bir dert evde kalsak bir dert . Temmuz ayında böyleyse ağustosta ne yapacağız bilmiyorum artık

Bir diğer konu ise youtube kanalı açtım . Eğer izlemek isteyenler için bir TIKTIK
Tabi abone olmayı unutmayın ve yorumlarınızı bekliyorum
Şimdi konumuza geçelim ne giydim :)

Çantamı  çok severek almıştım ama açıp kapama yeri koptu
Bluzumu geçen sene almıştım bence çok hoş bir bluz bayılıyorummm






                     
                                               ÜST : Herry
                                               AYAKKABI :F&F
                                               ÇANTA : Defacto

Instagram hesabım TIKTIK
Facebook hesabım TIKTIK
Youtube hesabım TIKTIK

6 yorum:

  1. çok tatloş çok minnoş olmuşsun

    YanıtlaSil
  2. Pretty!

    Withlovebanke.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı ilk tur dahilinde düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707


    YanıtlaSil
  4. Genel olarak cok begendim ama cantani ayri begendim :)

    YanıtlaSil