18 Temmuz 2014 Cuma

Ne Giydim 3

Selamlar
Bir ne giydim ile karşınızdayım :)
Off sıcaklar iyice bastırdı dışarı çıksak bir dert evde kalsak bir dert . Temmuz ayında böyleyse ağustosta ne yapacağız bilmiyorum artık

Bir diğer konu ise youtube kanalı açtım . Eğer izlemek isteyenler için bir TIKTIK
Tabi abone olmayı unutmayın ve yorumlarınızı bekliyorum
Şimdi konumuza geçelim ne giydim :)

Çantamı  çok severek almıştım ama açıp kapama yeri koptu
Bluzumu geçen sene almıştım bence çok hoş bir bluz bayılıyorummm






                     
                                               ÜST : Herry
                                               AYAKKABI :F&F
                                               ÇANTA : Defacto

Instagram hesabım TIKTIK
Facebook hesabım TIKTIK
Youtube hesabım TIKTIK

5 yorum: