13 Eylül 2014 Cumartesi

Konuk Yazar : Dafin Yaprağı

                       ~~ SELAMLAR ~~

Bloğumda hem değişliklik olsun hemde yeni  bloggerlar tanımak adına Konuk Yazarlarımızı ağırlıyorum
Eğer sizde konuk yazar olmak isterseniz wother17@hotmail.com mail atın :)

İlk konuk yazarım Dafin Yaprağı  bloğunu ziyaret etmek için Tık Tık
Şimdi yazısına geçelim


Merhaba herkese
Beni ilk defa görenleriniz, tanımayanlarınız çok fazla olacak bu postta, sevgili Sedef İle Moda Makyaj sayesinde sizlere ulaşabiliyorum
İsmim Fatma Ardalı, Dafin Yaprağı blogunun yazarıyım, ya da yazmaya çalışanı  Lütfen TIKTIK


Sizlere favori 5 ürünümden bahsedeceğim. Buyurun

Öncelikle yüz temizleyicim . Garnier’ın yeşil çaylı bir ürünü ve bu yeşil çay esansından dolayı, ferahlatıcı, verdiği histen memnunum, ayrıca uzun ömürlü, çok azı bile yetiyor




2. olarak ise rimellerim, aslında aynı markanın-Maybelinne-Volume Express-, aynı serinin iki farklı versiyonu  Beyaz olan tek tek ayırıp kıvırıyor, siyah olan ise yoğunluk katıyor. Ben ikisini aynı anda kullanıyorum, sırayla toplamda üç kat uyguluyorum, e cılız ama kirpiklerim  Ama yıllardır kullandığım yöntem ve ürünler bunlar



Göz makyajındayken hazır yine yıllardır kullandığım, çok memnun olduğum, dışarıda tanımadığı
m insanların da durdurup sorduğu eyelinerım. Alix Avien, ince fırçalı, yoğun siyah ve dokusu çok güzel, saatlerce kalsa da bozulmuyor, yoğun ve taze gözüküyor. Hele ki sürmesi çok kolay





Sıra geldi rujuma. Açıkçası bu da yıllar önce aldığım bi ürün, tesadüfen aldığım, çok sık makyaj yapmadığım için de hala kullanabildiğim, yine hangi ortamda sürsem beğenilen bi ruj. Pastel- Coral 25 olarak geçiyor





Son favori ürünüm parfümümle güne hazırım  Burberry Sport  Kokuyu deneyin ve beğenmeyeniz olmayacaktır diye düşünüyorum. Çok temiz, net, ferah bir koku 




Hazırım :)


Beni ağarladığı için Sevgili Sedef’e teşekkür ediyorum 

2 yorum: