19 Eylül 2014 Cuma

Konuk Yazar : Sinem Pehlivan

Selamlar
Sizde bloğumda konuk yazar olmak isterseniz  woter17@hotmail.com  mail atın :)
Şimdi konuk yazarımıza geçelim


Sinemin bloğu için TIKTIK

Herkese merhaba ben Sinem Pehlivan blogunun sahibi Sinem . Blogumda makyaj, nail art ve bakımla ilgili deneyimlerime ulaşabilirsiniz. Bu benim ilk konuk yazarlığım bu fırsatı bana verdiği için Sedef’e çok teşekkür ediyorum.
Yazımız benim 5 favori ürünümden oluşacak. İşte ilk ürünümüz :


Avon Göz Makyaj Temizleyicisi: Çift fazlı ürünlerle aram hiç iyi değildir. Çok hassas olan gözlerim için temizleyici seçmem çok önemli. Çünkü her şey alerji yapıyor. Ancak bu üründe hiçbir sorun yaşamadım. Kremsi bir yapısı var. Makyajımı çıkardıktan sonra göz kapaklarım yumuşacık oluyor. Gözümü hiç yakmadı. Tek dezavantajı makyajımı çıkardıktan sonra 1-2 dakikalık bir süre buğulu görüyorum. Sanırım bunun sebebi gözümün içine kaçırıyorum. Ardından o da geçiyor. Yüz makyajımı temizleme de bile kullandım kendisini. Hemen sivilce çıkarmaya müsait olan cildim reaksiyon göstermedi. Ama yine de rahat edemediğim için 1 saat sonra 2. Ürünümle tekrar üstünden geçmek zorunda kalmıştım. Bu üründen memnunum daha iyisini bulana kadar hayatım boyunca bu ürünü alacağım.




Bioderma Sensibio H2O: Bunun hakkında her blog mutlaka bir yazı yazdı. Başlarda abartıldığını düşünsem de bir set içinde çıkınca deneme fırsatı yakaladım. Ve gerçekten tek kelimeyle ba-yıl-dım… Ben suya dayanıklı olmayan ancak çok yoğun makyaj yaptığım için temizlemek eziyettir. Ancak yukarıda bahsettiğim Avonun makyaj temizleyicisinden sonra gözlerimi ve yüzümü de bu ürünle temizliyorum. Hiç kalıntı kalmıyor , yakmıyor ve benim en beğendiğim özelliği sivilcelerimi söndürmede etkili olmasıydı. Evet yanlış okumadınız. Bu ürün sivilcelerimin sönmesine çok yardımcı oldu. Uygun kampanyalarda yakaladıkça alacağım.


Flormar DISHY IDOLE PERFUME & DEO COFFRETTE:
 Flormar’ın yüzde 70’e varan indirimlerinde deodorantı ile beraber 5.5 TL’ye aldığım bu parfüm setini bayıla bayıla kullandım. Kesinlikle bittikçe alacağım bir parfüm. Hafif bir yaz kokusu ki parfüme alerjisi olan ben bile çok rahat şekilde boğulmadan bütün yaz boyunca kullandım ve hala kullanmaya devam ediyorum. Çiçeksi ve meyvemsi notalardan oluşuyor. Kesinlikle tavsiye ederim. Deodorantı 150 ml , EDP 50 ml. Ambalaj tasarımları da gönderilen kutusu da  çok hoşuma gitti.



Gabrini  Multivitamin 312 numaralı oje:  Bütün yaz boyunca bayıla bayıla kullandığım çok açık bir pembe. Her türlü kıyafete uyum sağlıyor. Sürümü de çıkarması da çok kolay bir oje. Tek katta istediğim rengi tam vermedi ama 2.katta harika rengini verdi. Parlak olan ancak simli olmayan , kalıcılık koyusundan ise 3 günde soyulma bile olmadı  kesinlikle tavsiye ederim.



 Farmasi  Çay ağacı yağı özlü yüz kremi: 2 haftadır düzenli bir şekilde kullandığım bu krem anında favorim olmayı başardı. Cildimde özellikle yaz aylarında güneş alerjisine bağlı olarak mayın tarlası şeklini alan sivilcelerim oluyor. Bunları söndürmek için önce bioderma ile temizledim ve ardından bu kremi tüm yüzüme sürüp uyudum. Sabah kalktığımda sivilcelerimin tüm kızarıklığı geçmiş ve sönmüş durumdaydılar. Umarım uzun zamandan tamamen geçirmesini sağlar. Nemlendirme özelliği olduğunu pek düşünmüyorum ancak içindeki çay ağacı sebebiyle sivilcelerin çıkmasını engelleyici bir bariyer olduğunun düşünüyorum ve tavsiye ederim.

Benim favori 5 ürünüm buydu içlerinden sizinde kullanıp memnun kaldığınız ya da kalmadığınız ürünler varsa  buraya ve bloguma yorumlarınızı bekliyorum. Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder