1 Eylül 2014 Pazartesi

Oriflame Pure Colour Floral Pink Coral Ruj

                                                        ~~ SELAMLAR ~~

Bugün sizlere ilk oriflame ürünümden bahsedicem .
Oriflame Pure Colour Floral serisinde Pink Colar rengi 



Ambalajını vayy çok beğendim diyemicem 
Ambalajın altında hangi seriye ait olduğunu yazıyor bu olayı çok sevdim .
Rengini beğendim tam yazlık 
Yumuşak bir yapıya sahip
Sürülmesi kolay
Kokusu çok hoş 
Kalıcılığı eh işte ama dudak kalemini baz olarak kullandığınızda çok iyi bir sonuç oluyor .
Genellikle dudak kalemi ile kullanıyorum 
Bereketli bir ürün daha yarısına bile indiremedim 
Fiyatını hatırlamıyorum 












                                    BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER 
                               
                                                 YOUTUBE
                                             INSTAGRAM
                                              FACEBOOK
                             

2 yorum: