3 Mayıs 2015 Pazar

Essence All About 01 Nude Far Paleti

SELAMLAR

İlkbahar ve yaza doğru renklerde canlanmaya ve ışıltılı ürünler kullanmaya başlıyorum daha doğrusu başlıyoruz .İşte bu noktada gözlerime renk katan bir far paleti 
Essence all about 01 nude paleti 


6 adet renkten oluşuyor.
Renkler mat değil sedefli
Pigmentasyonları
 Mesela üst 1,2,3 pigmentasyonları az ama alttan 
2 ve 3 pigmentasyonları çok iyi 
üstteki renkleri baz olarak tercih edilebilir
Tozutma problemi var
Farların yapısı yumuşak 
Günlük kullanım için uygun bir palet 
Sür çık renkler mevcut 
Bloglarda okuduğum kadarıyla bir kısmı beğenmiş bir kısmı beğenmemiş ben renklerini beğendiğim için aldım eğer sizede uygun renklerse bir bakın
Gratisten aldım Gratislerde bulabilirsiniz 
Fiyatı 13 tl 










BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER
wother17@hotmail.com 

28 yorum:

  1. Yaz için çok güzel tonlar sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Renklerine ben de bayılıyorum bu paletin tabi ki bende de var :) Ama açık renklerdeki pigmentasyon çok zayıf far bazı ile kullanmak şart :) Teşekkürler paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen far bazlı bir tık daha iyi :) Rica ederim :)

      Sil
  3. Güle güle kullanın. Kalitesini bilmiyorum ama renkler çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) İçinde kaliteli farlarda var renkler güzell :)

      Sil
  4. Alt sıra en sağdaki renge bayıldım güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o renk şahane :) Teşekkürler canım :)

      Sil
  5. 671.izleyiciniz oldum
    ben paketlerin renklerini sevdim
    sizde iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın, tam bahar renkleri.

    YanıtlaSil
  7. bu paleti çok severim ben ..:-))

    YanıtlaSil
  8. renkler harika

    YanıtlaSil
  9. İyi günlerde kullanın makyaj yaptığımda benim tercihim açık renklerden yana oluyor güzel paylaşımlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Hafif ve açık renk makyaj yapanlar için ideal :) Rica ederim :)

      Sil
  10. güzel bi palet ama essense nasıl bir marka o konuda şüpheliyim ama essense bir şans vereceğim.

    YanıtlaSil
  11. Far bazıyla kalıclığın artacağını düşünüyorum. Bende de aylardır var ve daha elimi sürmedim desem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir tık artıyor :) Bence kullanmaya başla renkler ilkbaharlık :)

      Sil
  12. Cok guzelmis bende renkleri begendim. Sizlere konuk olmak cok keyifli olmaya basladi sedecim alacagimiz urunler hakkinda cok fazla bilgi.ile fidiyruz magazalara tesekkurler...

    YanıtlaSil
  13. Cok guzelmis bende renkleri begendim. Sizlere konuk olmak cok keyifli olmaya basladi sedecim alacagimiz urunler hakkinda cok fazla bilgi.ile fidiyruz magazalara tesekkurler...

    YanıtlaSil
  14. Renkler harika bende de All About Candies paleti var ama pigmentasyonları çok zayıf bu yüzden göz bazıyla beraber kullanıyorum :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  15. cok hos renkleri varmıs güle güle kullanın :) ben de bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Renklerini çok beğenerek alsam da pigmentasyonu yüzünden çekmecelerde kaybolan bir palet, özellikle açık renkleri çok iyi değil. Bir kaç defa baz ile denesem de daha iyi olanlara gidiyor hep elim.

    YanıtlaSil
  17. Ben de çok seviyorum bu paleti, fiyatına göre renkler ve performans çok iyi bence ;))

    YanıtlaSil