5 Ekim 2015 Pazartesi

Ne Giydim 17


SELAMLAR

Önden tişörtüm ne kadar sade dursa da arka uçuşan siyah beyaz çizgili detay tişörtü almama sebep oldu.Önden sade olan tişörtüme uzun avondan aldım kalpli kolye tercih ettim. 
Arka detay yetmiyormuş gibi birde babette de siyah beyaz puantiye tercih etim .
Kot şort da rahat kombinime rahatlık kattı.

Saç aksesuarsız olur mu ?
Olmazzz
Papatyalı saç aksesuarımı da kombine ekledikten sonra kombin tamamdır.

Tabi en önemlisi de içten gelen gülümsemem .
Siz siz yapan gülücüklerinizi yüzünüzden eksik etmeyin. 











BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER

wother17@hotmail.com

4 yorum:

  1. Kolyen çok şekermiş yüzünden gülümsemen eksik olmasın :)

    YanıtlaSil
  2. tshirt çok hoşmuş gerçekten :-)) güzel bir kombin olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Papatyalar havanızı cok değiştirmiş super olmuş

    YanıtlaSil