13 Kasım 2015 Cuma

Avon Planet Spa Havyar Özlü Maske


Selamlar

Avondan ne zamandır ürün almıyordum.Eskiden kendim satış yaparken baya ürün alınca onları denemem anca bitti diyebilirim.
Bende bu maskeyi merak ediyordum birde ismi çok havalı değil mi havyar özlü falan

İnce bir  tabaka halinde yüzünüze uyguluyorsunuz.
Ben ilk denediğim biraz kalın uygulamışım kurumak bilmedi o yüzden de soyması çok zor oldu hatta sabah kalktığımda daha soyma yerleri vardı.
2. uyguladığımda ince uyguladım ve kuruması 15 dk sürdü .
Saç diplerine gelmemesine dikkat edin ürünü soyarken saçlarınız kopuyor.
Maskelerde yüzüm ferahladı rahatladı deriz ya bu maskede öyle bir şey olmadı.
Sadece anlık yağlılık hissini aldı.
Rahatsız edici yoğun bir kokusu yok hafif ve kötü kokmuyor.
Uzun lafın kısası beklentimi karşılamadı.

Ürün 75 ml
Avon kataloğundan 8 tlye aldım.



BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER

wother17@hotmail.com

18 yorum:

  1. Hiç ama hiç beğenmediğim bir üründü, Avon'un pek çok ürünü gibi sadece ambalajdan ibaret bence :(((

    YanıtlaSil
  2. peel off maskeleri çok canımı acıttığı için tercih etmiyorum uygularsam da sadece burnuma sürüyorum..

    YanıtlaSil
  3. Great post dear!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    YanıtlaSil
  4. bazı ürünler beklediğimiz gibi olmuyor maalesef

    YanıtlaSil
  5. This looks like a nice mask. I am following you on gfc#767 and g+. Please follow me back as mentioned on my blog. cheers.

    www.chicuturnonglitz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Very interesting cosmetic
    Thank you for visiting my blog

    YanıtlaSil
  7. Artık Avon kullanmadığım için kötü çıkmasına şaşırmadım (:

    YanıtlaSil
  8. Éskiden kullandığım bir marka.

    YanıtlaSil
  9. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    YanıtlaSil
  10. Vallahi ürünleri takip edip kullanmaya ve vakit nede para var.Paylaşımınız için tşk ederim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Hi dear!
    Following you on GFC #768. Hope to see you soon on my blog too.
    kisses
    www.chaneldea.com

    YanıtlaSil
  12. Thank you for your visit!
    I follow you №769
    Please follow back
    http://www.mosaictrends.com/

    YanıtlaSil
  13. Nice Post! I follow you on GFC #770. Hope you follow back so we can stay in touch :)
    pinkrabbitbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Hi Sedef !!
    Thanks for visit my blog !!
    I'm following you, can you follow me back ??
    Kisses

    blogpatyrezende.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Nice things. Maybe we could follow each other,let me know <3

    Overpowered

    YanıtlaSil
  16. So nice post!
    You wrote on my blog in order to follow each other. I've just follew you № 773. I hope yo follow me too. http://bysinkj.blogspot.com/

    YanıtlaSil