5 Aralık 2015 Cumartesi

#TrendAlarmı Çanta Ponponları


SELAMLAR

Trend Alarmı serimin ilk konuğu çanta ponponları.
Sıradan bir çantanız varsa bile bir ponpon bile tarz olabilirsiniz.
Rengarenk çeşit çeşit o kadar çok ürün çıkardılar ki eminim kendi tarzınıza zevkinize uygun bulabilirsiniz. 
Ponponlar sadece çanta için sınırlı değil ayakkabı ve berelerinizi de süsleye bilirsiniz.
Daha kendim satın almasam da daha doğrusu bulamadım internetten belki satın alabilirim ama siz kesinlikle kendinize 1 tane edinmelisiniz.



13 yorum:

  1. Kesinlikle şahane aksesuarlar bunlar (:

    YanıtlaSil
  2. Ayyy çoook şekerleeerrr... 😊

    YanıtlaSil
  3. Hi girl !!
    I live very much the pictures *-*
    So cute !!
    Kisses

    blogpatyrezende.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Arıyorum ama bulamadım :((

    YanıtlaSil
  5. özellikle instagramda çokca satışlarını yapanları gördüm
    kesinlikle çok şekerler

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle çok güzeller internetten sipariş verdim bende gelmesini bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. This is soo beautiful..
    I am following so, check my blog and follow me back. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller. böyle yumuşak tüylü bir ipim vardı onunla ponpon deneyeyim ben de:))
    bunlara dokunmak bile harika olur.

    YanıtlaSil
  9. Aaaa çok şekerler, hemen edinmeliyim 1 tane :))

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel...

    Sizde benim blogumu ziyaret edermisiniz? Günlük giydiğim kullandığım makyaj ürünlerini fotoğraflıyorum..

    http://modavon.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil