3 Nisan 2016 Pazar

Real Techniques Miracle Complexion Makyaj Süngeri

SELAMLAR

Makyaj süngerlerini uzun zamandır merak ediyordum.
Bir çok kişi doğal bitiş sağladığını ve  fırçaları bir kenara bırakarak bu ürünün çok işe yaradığından bahsediliyordu. Tabiki bende çok merak ederek aldım.


Kullanımı

Kuru hiç bir yer kalmayacak şekilde süngeri iyice ıslatın.
Sonra iyice suyunu sıkın.
Sıktıktan sonra ben kağıt havluya sarıp tekrar sıkıyorum sizede aynısını tavsiye ediyorum.
Yani sünger ıslak değil nemli olmalı.
Bu işlemide yaptıktan sonra kullanmaya hazır.


Hangi Bölüm Ne İşe Yarıyor

Sivri kısım daha detay için yani burun kenarları göz altı kapatıcısı uygulamak için kullanıyorum.
Orta kısım ve üst kısım kapatıcı ve fondötenimi uygulamak için kullanıyorum.Yani kapatıcılık fazla olmasını istediğim için tampon hareketlerle bir diğer değişle pıt pıt hareketlerle uyguluyorum.

Beğendiğim bir ürün oldu.İstediğim doğal bitişi aldım.Daha önceden niye almamışım diye kendime soruyorum.

İndirimden 20 tl almıştım.
Normal fiyatı 35 - 40 tl.
Watsons, Gratis, Rossmann  gibi bir çok mağazada bulabilirsiniz.





6 yorum:

  1. tabi ki BB daha iyi ama bu gayet güzel iş görüyor ..

    YanıtlaSil
  2. hem uygun fiyatlı hemde kalıtelı bence ben severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım bende çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bende bunu kullanıyorum gayet memnunum :)

    YanıtlaSil
  5. Bende ındırımlerden bırınde aldım cookca memnunum suan ıcın BB almayı düşünmemekteyim :)

    YanıtlaSil