19 Haziran 2016 Pazar

Choies.com dan Seçtiklerim

SELAMLAR

Bir başka yurtdışı sitesi ile karşınızdayım.
Böyle siteleri keşfetmek ve onlardan ürünler göstermeyi çok seviyorum eğer böyle yurtdışı sitelerinden alışveriş yapmayı seviyorsanız www.choies.com dan bakabilirsiniz.

Bu sene bir çok markada gördüğümüz bağlamalı pon pon sandaletler ve çok eğlenceli ve renkli buluyorum elbise ve şortlara da çok yakışıyor 




Tabiki dantel ve bebek mavisi bir elbise seçmesem olmazdı.
Fazla söze gerek yok çünkü çok beğendim bir ürün oldu ince bilekten bağlamalı ince topuklu ayakkabı ile çok ince ve zarif görüne bilirsiniz.



Evet doğru görüyorsunuz ruj çanta bayıldımmm.
Bence çok değişik daha önce çok az kişide görmüştüm.
Farklı olması seviyorsanız bu çantaya bakabilirsiniz hatta bir çok değişik çantalar var.

BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER

wother17@hotmail.com

2 yorum: