13 Haziran 2016 Pazartesi

Essence Camouflage Krem Kapatıcı


SELAMLAR

Sivilce ve sivilce izlerim  için bir kapatıcıya ihtiyacım vardı.
Essence stantının önünde öyle neler varmış diye bakarken bu ikili kapatıcı dikkatimi çekti.

Fotoğrafta görüldüğü üzere biri açık biri ondan biraz daha koyu.
Ben açık olanını kullanıyorum.
Elimle uygulamayı tercih ediyorum.Elimin sıcaklığı ile yumuşuyor.
Çok yoğun bir kapatıcı değil.
Sevme derecem eh işte diyebilirim ama tekrar alır mısın sorusuna hayır diyebilirim.





Bana Ulaşabileceğiniz yerler
wother17@hotmail.com

11 yorum:

  1. Bu kapatıcıyı başka blogger arkadaşlarda da görmüştüm :)) bende alıcağımı çok sanmıyorum

    YanıtlaSil
  2. Görseller açılmadı bende ama zaten memnun kalmamışsın gerekte yok.:)

    YanıtlaSil
  3. aklımızda olsun bu bilgi... sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Kullanmamıstım bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Kubilay yalçınkaya @gurmes2015 olur az önce onun maili açıkmış pardon :)

    YanıtlaSil
  6. Keske kapaticiligini cildinizde gorebilseydik. Kapatici arayisindayim acikcasi :)

    YanıtlaSil
  7. bana çok sert geldi çok rahat uygulama yapamadım..

    YanıtlaSil
  8. Pek tercih edilebilecek bir ürün değilmiş anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  9. essence bir çok ürünü vaatlerini yerine getiremiyor bence.

    YanıtlaSil
  10. bu aralar sıı karşıma çıkıyor ama geçtiğimiz günlerde bir kozmetik dükkanında Essence ürünlerinin Türkiye'den çekileceğini duydum. Ne kadar doğru bilemiyorum

    YanıtlaSil