24 Aralık 2016 Cumartesi

Flormar Back To School Maskarası ve Transparan Maskarası

SELAMLAR

Flormarın back to school koleksiyonundaki maskarası ve transparan maskarasını son zamanlarda kullandığım ürünler.
Öncelikle transparan maskarayı inceleyelim.
İnce bir fırçası var.
Kokusu çok hoş.
Hafif bir uzunluk veriyor eğer o gün rimel sürmek istemiyor ama bakımlı durmak istiyorsanız seveceğiniz bir ürün olabilir. 
Ayrıca kaşlar içinde uygulama yapabilirsiniz. 

Maskarası için onunda ince bir fırçası var.
Alt ve üst kirpiklere rahat uygulanma sağlanıyor.
Bu ürünü tek kullanarak günlük makyajınız için yeterli olacaktır.
Birde transparan maskarası ile kullanırsanız daha uzunluk sağlayacaksınız.
Fiyatı 24.90
Genel olarak iki ürünü de fiyat performans açısından beğendim.

Youtube Videmu İzleyebilirsiniz    https://youtu.be/lYnyWmcVoeY





BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER

wother17@hotmail.com

2 yorum:

  1. Transparan maskara okula gidenler için Harika bence 😊

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu severek takip ediyorum, ben de bloguma bekliyorum :)
    hasibecengiz.blogspot.com.tr
    Ayrıca blogumda bir çekiliş var, herkes davetli!

    YanıtlaSil