18 Ocak 2017 Çarşamba

Kürklü Denim Ceket

SELAMALAR

Senelerdir hiç modası geçmeyen kürklü denim ceketlerden sonunda benim de oldu.
Ne zamandır çok beğeniyordum ve bir çok ürünle ile uyum sağlıyor.
Giy çık parçalardan hem şık hemde içi kürkü olduğu için sıcak tutuyor.
İki üstte olmak üzere kürk detaylı cep detayı var.
Yaka kısmını çok beğendim. Kürk olması ve dışa doğru kıvrılması cekete ayrı bir hava katmış.
Önden düğmeli olmasını da çok sevdim ister açık kullanın ister kapatabilirsiniz.
Kürkü denim ceketimi ben çok beğendim siz de modası geçmeyen ceket arayışı içindeyseniz bakmanızı tavsiye ederim.


Ceketi Satın Almak Yada İncelemek İçin https://goo.gl/2z4bBF

4 yorum:

  1. çok tatlı o pantolonun çok benzeri bende de var nakışlı kotlara bayılıyorum bu ara..

    YanıtlaSil
  2. ben kot pantalona bayıldım :)güllü harika

    YanıtlaSil
  3. Çok şıkmış, güle güle kullan Sedefcim :)

    YanıtlaSil