22 Mayıs 2017 Pazartesi

Mavi Fırfırlı Bluz

SELAMLAR

Bu sene fırfır detaylı kıyafetleri bir çok mağazada görebiliyoruz.
Mavi beyaz uyumu da çok seviyorum tam yaz geldiğini tam yaza uygun.
Jean ile kombinledim ama kot şort ile de kesinlikle şahane olur.
Bluzda kol kısımlar ipli  ve kurdele şekli ile bağladım. 
Birde bu tatlılığa kurdele ve fırfır eklenince çok çok çok beğendiğim bir bluz oldu.
Stiletto ile kombinledim.
Biraz daha havalar ısınınca şık bir babet yada sandalet ile tekrar kombinleyeceğim. 


Bluzu Satın Almak Yada İncelemek İçin TIK TIK TIK






BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER

wother17@hotmail.com

2 yorum:

  1. çok güzel bir parça beyaz bir şort ile de çok güzel olacaını düşünüyorum güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı bir bluz sana da çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil