15 Haziran 2017 Perşembe

Yıldız Detaylı Jean Pantolon

SELAMLAR

Bugün sizlere son zamanlarda en çok kullandığım jean pantolonumdan bahsetmek istiyorum.
Bu sene işlemeler, inciler, baskı detaylı jeanleri bir çok yerde görebiliyoruz.
Benim jeanım de yıldız baskılı.
Yüksek bel olması benim için çok iyi oldu. Benim gibi kısa boyunuz varsa kurtarıcı yüksek belliler bir de topuklu ayakkabı ile daha ince ve uzun görüne bilirsiniz.
Bluzumu pantolonun içinde kullanmayı seviyorum.
Bluz olarak da gene bu sene tüller olunca benimde iki trendi bir arada kullanmama sebep oldu bence çok da yakıştılar.

Yıldız Baskıla Pantolonu Satın Almak Yada İncelemek İçin TIK TIK TIK








BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER

wother17@hotmail.com

2 yorum:

  1. Cool! Nice shoes :)

    www.poolifashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. You look beautiful
    Regards
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    YanıtlaSil