18 Aralık 2017 Pazartesi

Çiçek İşlemeli Tül Ceket

SELAMLAR

Tül ceketleri son zamanlarda çok görür oldum hemen kendime bir tane kaptım.
Tabi almamdaki sebep kolundaki çiçek işleme detayları.
İçine düz siyah renkte bir badi olmasını istedim sadece ceket görünsün ve ceket ile bütünleşmesini istedim.
Diğer bir bu sene trend olan tutma kısmı halka olan çantalar. Bir çok marka da görebilirsiniz. Halka kısmı metal olmasını çok sevdim Siyah ve üzerinde işleme detayları var.
Jean olarak da yırtık jeanden vazgeçemiyorum asla da vazgeçmem çok seviyorum bu kombinime de çok yakıştı. Ayakkabımda beyaz önünde siyah simli ışıl ışıl bir ayakkabı tercih ettim.

Tül Ceket TIK TIK TIK
Pantolon TIK TIK TIK
Çanta TIK TIK TIK
Ayakkabı TIK TIK TIK
Gözlük TIK TIK TIK











wother17@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder