18 Eylül 2018 Salı

Sarı Tulum

SELAMLAR

Tulum rahatlığı diye birşey olduğu doğrudur. Giy çık kıyafetlerden.
Bu tulumum da çok severek yaz aylarında giydim.
Renginden dolayı almıştım pek bu tarz renkte dolabımda kıyafetim yoktu ama İyiki de almışım başka renkleri de olsa alacağım. İnce boyun askılı ve yan kol detayları var.
Bel Kısmını çok güzel gösteriyor ve yüksek bel oluşu uzun boylu görünmenizi sağlıyor.
Ayakkabılarımda en sevdiğin ayakkabılarımdan bu sene bir çok kombinemde bana eşlik etti yani daha çok fotoğraf da göreceksiniz.
Tabi bu tulumun altında güzel olup olmadığı tartışılır ama çantam ile güzel bir uyum yakaladı.
Gözlüklerimde bu sene herkesede gördüğümüz benimse artık bende alacağım bakalım yakışacak mı diyerek aldığım sonradan çok beğendim bir gözlük oldu.


 Tulum Satın Almak Yada İncelemek İçin TIK TIK TIK
Gözlük Satın Almak Yada İncelemek İçin TIK TIK TIK
Ayakkabı Satın Almak Yada İncelemek İçin TIK TIK TIK






BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER
wother17@hotmail.com

6 yorum:

  1. 4 yıl Çanakkale’de yaşamış biri olarak fotoğrafın ne kadar güzel geldi. Geçmişe döndüm. Ve tulum çok yakışmış :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu inceledim ve takibe aldım çok güzel içerikler paylaşıyorsunuz. Bende blogumu takip eden ve yorumluyan herkese dönüş yapıyorum >> Bloguma göz atın isterseniz ; https://www.cihan7.com

    YanıtlaSil