28 Kasım 2018 Çarşamba

Günlük Kombin Önerileri #1

SELAMLAR

Merhabalar bugün sizlere hem rahat hemde şık kombin ile karşınızdayım.
Sedef böyle nereye gidiyorsun diyorsanız sahil kenarında denize karşı güzel bir çay içtim. Deniz kenarına indin. Kumlar biraz ayakkabımın içine doldu ama olsun sorun değil. Miss gibi hava denizin sesi kuşlar efsane. Hissettiniz dimi. Sonra biraz daha gezdik avm ye doğru yol aldık. Biraz açıktık sanırım temiz hava iyi geldi iştahımız açıldı. Sonra da biraz avm yi gezeriz. O kadar gelmişiz tabi avm gezmek ve kıyafet denemek için uygun bir kombin.
 Merak etmeyin ayağımdaki kumları sahil de temizledim. 

Tişört : Lcwaikiki
Gözlük : Zaful
Eşofman : TIK TIK TIK







BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER
wother17@hotmail.com

4 yorum:

  1. Alt pantolona bayıldım beşiktaşlı olduğumdan ötürü her siyah beyaz parçayı beğeniyorum:) sana çok yakışmış kuzu ama üstteki t-şort bana gelmez artık yaş olmuş 28:/

    YanıtlaSil
  2. eşofman bizler içinde gayet uygun :*

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ziyarete geldim. Yeni açmış olduğum bloguma iade i ziyarete beklerim.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuzu inceledim ve takibe aldım çok güzel içerikler paylaşıyorsunuz. Bende blogumu takip eden ve yorumluyan herkese dönüş yapıyorum >> Bloguma göz atın isterseniz ; https://www.cihan7.com

    YanıtlaSil